Popularni postovi

Ciganka mi gatala

Ciganska gatanja mogu iznenaditi.Ovako se desilo zeni koja je pokusala da radi u trgovini dok nije srela gataru:Prije nekoliko godina dozivjela sam nesto veoma cudno ,da se i danas sjetim toga i nadjem u svemu tome.

Drzali smo butik djecije odjece vrlo uspjesno.Tih dana smo zapali u neku krizu ,ne znam ni od kud.....Jedan dan dođe neka zena i zamoli me da joj pomognem da  umotam sintisajzer koji je kupila unuku ,jer je padala kiša.
Imala sam vremena pa sam to odradila lijepo .Zena je htjela da mi zahvali na neki nacin ,a ja necu nista.Da bi mi na kraju rekla ,da ti ogledam kad vec neces nista drugo.Ja ne htjedoh ni to ,ne vjerujem u to itd....Zena ne slusajuci mene pocne da mi prica o mom zivotu unaprijed ,unazad i sadasnjost.
Ja ostadoh bez teksta.Mislim sve je to opet slucajnost.


Inace je njen posao bio prodavanje stolnjaka koncanih.Rece mi ona :kad dodem drugi put u ovu radnju prodacu stolnjak a mene tu nece biti jer cu biti u bolnici......i da vise ne idemo u biznis trgovine jer to nije za nas.Kako rece trgovina nije za postene ljude.....Rece ona meni mnogo toga,kao da mi gata ali ne gleda u karte niti u šoljicu,već u mene .....Najgore od svega bio je  treci dan poslije toga njena prica se poce ostvarivati.Mene noga zaboli na zdravo.Zaglavih u bolnicu i operisu mi nogu.Zena koja me mijenjala kupi stoljnak od gatare.Za nepunih mjesec dana zatvorismo butik ....i sve ostalo je islo kako zena rece i lijepo i ruzno.Sta reci na sve to......

gatanje ,astrologija,proricanje sudbine,gledanje u grah,u dlan,karte,šoljicu,kašike,razne magije,...